Для сучасної освіти є важливим запровадження системних змін, оновлень у змісті, формах, методах тощоКожен учитель замислюється над проблемами: яким має бути сучасний урок, як організовувати і провести його, щоб отримати максимальну віддачу?
Головним питанням сьогодення в системі нової освіти є опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою досягається шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес. Саме такі завдання є пріоритетними для педагогів Стриганецького НВК. Використання педагогічних технологій веде до активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їх мислення, формування активної позиції особистості в сучасному інформатизованому суспільстві.
В останній день осінніх канікул педагоги активно працювали над вирішенням саме тих основних завдань, які ставить перед нами новий Закон про освіту.

Директор НВК Р. Лапінський більш детально ознайомив присутніх із головними статтями Закону.
Заступник директора М. Лапінська провела семінар-тренінг під назвою «Педагогічні технології як засіб реалізації змістових ліній Закону про освіту».

Життя в наш час стає все різноманітнішим і складнішим. І воно вимагає від людини не шаблонових, звичних дій, а гнучкості мислення, швидкої орієнтації й адаптації до нових умов, творчого підходу до вирішення проблем. Вчителі активно обговорювали, на що необхідно спрямувати навчально-виховний процес у сучасних умовах та дійшли висновку, що кожен педагог потребує постійного професійного  вдосконалення, виховання почуття поваги до творчої діяльності педагогів та учнів, створення комфортного морально-психологічного клімату, об’єктивної оцінки і самооцінки, відповідальності, критики і самокритики.
За допомогою різних вправ удосконалювали свою педагогічну майстерність, практикували методи, які допоможуть у вихованні дієвого інтересу учнів до самостійної навчальної діяльності, ділилися думками, як краще підвищити якість освітнього процесу в НВК.

І, зрештою, дійшли спільної думки про те, що професіоналізм учителя має характеризуватися високим інноваційно-творчим потенціалом, вибухом нових ідей, теорій, підходів. Тому вся робота педагогічного колективу має будуватися по-новому, відходячи від старих шаблонів, враховуючи запити учнів та педагогів. 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар